Termoscanner

Jako pierwsi na świecie stworzyliśmy nośnik reklamowy, wyposażony w kamerę termowizyjną, która mierzy temperaturę przechodniów. Interaktywny citylight jest wyposażony w bardzo ciekawą funkcjonalność – po sprawdzeniu temperatury możesz wykonać Thermo-selfie i udostępnić go w mediach społecznościowych.

Więcej

Interaktywna przymierzalnia

Na potrzeby akcji promocyjnej marki Head & Shoulders zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy ambientową instalację, w jednym z warszawskich centrów handlowych. Interaktywna Przymierzalnia – bo tak nazwaliśmy projekt – spełniała kilka zadań: miała przyciągać uwagę innowacyjnością, być interaktywną, a przede wszystkim zaskakiwać niczego nie przeczuwających klientów sklepu odzieżowego.

Więcej

25-lecie firmy Siemens

Nasz udział w realizacji polegał na opracowaniu systemów i aplikacji multimedialnych, przygotowanych jako atrakcje dla gości eventu. Okazją była uroczysta gala – 25-lecie istnienia firmy Siemens w Polsce.

Więcej

20-lecie firmy Wrigley

Z okazji dwudziestolecia firmy Wrigley w Polsce odbył się uroczysty event. W poznańskim ośrodku sportu i rekreacji organizatorzy zbudowali zamkniętą scenę, z 58. stolikami. Przygotowania trwały od kilku dni, a finał miał miejsce 24 czerwca w piątek.

Więcej

Expo 2017 Astana International

W ramach światowej wystawy Expo 2017 Astana International w Kazachstanie, przygotowaliśmy aplikacje, które prezentowały osiągnięcia i rozwiązania technologiczne z zakresu czystych technologii węglowych i zalesiania w Polsce. Projekt realizowaliśmy na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Więcej

Radościomierz

W 2015 r. z myślą o wszystkich wczasowiczach przebywających nad morzem w Międzyzdrojach, powstało specjalne miasteczko plażowe. Atrakcją miasteczka był „Radościomierz” – urządzenie mierzące poziom radości, które stworzyliśmy na potrzeby letniej akcji promocyjnej marki Lays.

Więcej
Please wait...