Interaktywny automat

Tego lata jedna z największych na świecie firm produkujących napoje bezalkoholowe, przygotowała kampanię, wykorzystującą potencjał interaktywnych automatów vendingowych. Akcja zakrojona na wielką skalę ma potrwać dwa miesiące i jest niespodzianką dla wszystkich osób odwiedzających gdańską plażę.

Nasz udział w przedsięwzięciu polegał na stworzeniu urządzenia, które rozpoznaje dwa rodzaje żetonów – niebieskie i czarne. Po wrzuceniu niebieskiego lub czarnego żetonu uczestnicy eventu otrzymują prezent, do wyboru:

  • opcja 1: okulary w kolorystyce żetonu;
  • opcja 2: specjalny kupon umożliwiający np. spotkanie ze znanym prezenterem telewizyjnym, rejs motorówką, wykonanie tatuażu z henny.

Automat wyświetla na ekranie instrukcję postępowania, dzięki czemu ochotnicy dokładnie wiedzą co należy zrobić, aby otrzymać upominek w postaci okularów lub kuponu. By zapewnić pełen sukces komercyjny akcji, zadbaliśmy również o branding automatu, oklejając go logo oraz naklejkami w kolorystyce nawiązującej do identyfikacji wizualnej marki.