Thermoscanner

Pierwszy na świecie Citylight mierzący temperaturę przechodniów

Jako pierwsi na świecie stworzyliśmy nośnik reklamowy, wyposażony w kamerę termowizyjną, która mierzy temperaturę przechodniów. Interaktywny citylight jest wyposażony w bardzo ciekawą funkcjonalność – po sprawdzeniu temperatury możesz wykonać Thermo-selfie i udostępnić go w mediach społecznościowych.

Projekt realizowaliśmy dla naszego klienta firmy Saatchi&Saatchi. Celem kampanii była promocja marki Theraflu – leku zwalczającego objawy grypy z portfolio GlaxoSmithKline Consumer Healthcare.

Efekty kampanii

Zasięg:

100000
osób dziennie
90
osób zadeklarowało zakup Theraflu

Ponad

20000000
wyświetleń

Szczegóły realizacji

  • Zainstalowanie Thermoskaner’a na Pasażu Wiecha (4 dni) oraz w Złotych tarasach (4 tygodnie).

  • Ponad 1000 przeprowadzonych pomiarów.

  • Kompleksowe rozwiązanie bezobsługowe z możliwością instalacji i działania w każdych warunkach.

  • Na potrzeby realizacji wykonano wodoszczelną obudowę z system podgrzewania na wypadek pracy w temperaturach poniżej -10 stopni.

  • W zabudowie zainstalowano ekran 65’’, komputer, czujnik odległości, kamerę termowizyjną, router Wi-Fi/Internet.

  • Całością sterowała zaawansowana aplikacja napisana w C++ oraz mini strona WWW do pobierania Thermo-selfie.

  • Całość opracowana i przygotowana w 7 tygodni.

Nagrody

Nagroda Brązowego Lwa na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes

2016 r. nasze rozwiązanie zostało wyróżnione nagrodą Brązowego Lwa na międzynarodowym festiwalu Cannes Lions w kategorii Outdoor. Jest to najważniejsza nagroda w branży reklamowej tzw. „Oscary reklamy”.