Thermo-selfie

Zbuduj interakcję z odbiorcą w nowatorski sposób

Thermo-selfie to nowatorski pomysł na reklamę, która zaskakuje i w nietypowy sposób zachęca użytkowników do promowania Twojej marki.

Czym jest Thermo-selfie? To fotografia z zastosowaniem termografii – czyli procesu obrazowania w paśmie średniej podczerwieni.

Jak działa urządzenie

  • W specjalnych, solidnych obudowach montowane są ekrany podłączone do kamer termowizyjnych
  • Kamery rejestrują promieniowanie cieplne z ciał fizycznych, bez konieczności dodatkowego doświetlania
  • Po zrobieniu zdjęcia, jest ono drukowane i wręczane uczestnikowi wydarzenia na pamiątkę

Zalety rozwiązania

Dotarcie do zupełnie nowych odbiorców, zasięg reklamy to nawet 100 000 osób dziennie

Nieinwazyjna forma reklamy, która mocno angażuje i przyciąga uwagę odbiorcy

Możliwość dotarcia do szerokiego grona internautów, dzięki opcji udostępniania selfie w social media

Branding / kastomizacja

Na Twoje życzenie logo firmowe może się pojawić na:

  • urządzeniu
  • dedykowanych grafikach
  • wydrukowanych zdjęciach
ZAMÓW

Przykłady zastosowania Thermo-selfie

Eventy i reklama

Eventy i reklama
(promocja produktów)

Targi branżowe

Targi

Konferencje i szkolenia

Konferencje

Muzea

Muzea

Centra handlowe

Centra handlowe

Nagrody

Jako pierwsi w Polsce i na świecie stworzyliśmy unikatowy citylight mierzący gorączkę. Interaktywne urządzenie jest wyposażone w bardzo ciekawą funkcjonalność: po sprawdzeniu temperatury możesz wykonać Thermo-selfie i udostępnić go w mediach społecznościowych.

Projekt realizowaliśmy na zlecenie klienta – firmy Saatchi&Saatchi.
Celem kampanii była promocja marki Theraflu – leku zwalczającego objawy grypy z portfolio GlaxoSmithKline Consumer Healthcare.

W 2016 r nasz klient otrzymał za tę realizację nagrodę Brązowego Lwa na międzynarodowym festiwalu Cannes Lions w kategorii Outdoor.
Jest to najważniejsze wyróżnienie w branży reklamowej – „Oscary reklamy”.

Please wait...