Thermo-selfie to nowatorski pomysł na reklamę, która zaskakuje i w nietypowy sposób zachęca użytkowników do promowania Twojej marki.
Czym jest Thermo-selfie? To fotografia z zastosowaniem termografii – czyli procesu obrazowania w paśmie średniej podczerwieni.
Jak działa urządzenie
- W specjalnych, solidnych obudowach montowane są ekrany podłączone do kamer termowizyjnych
- Kamery rejestrują promieniowanie cieplne z ciał fizycznych, bez konieczności dodatkowego doświetlania
- Po zrobieniu zdjęcia, jest ono drukowane i wręczane uczestnikowi wydarzenia na pamiątkę
Zalety rozwiązania

Dotarcie do zupełnie nowych odbiorców, zasięg reklamy to nawet 100 000 osób dziennie

Nieinwazyjna forma reklamy, która mocno angażuje i przyciąga uwagę odbiorcy

Możliwość dotarcia do szerokiego grona internautów, dzięki opcji udostępniania selfie w social media

Branding / kastomizacja
Na Twoje życzenie logo firmowe może się pojawić na:
- urządzeniu
- dedykowanych grafikach
- wydrukowanych zdjęciach
Przykłady zastosowania Thermo-selfie
Eventy i reklama
(promocja produktów)
Targi
Konferencje
Muzea
Centra handlowe
Nagrody
Jako pierwsi w Polsce i na świecie stworzyliśmy unikatowy citylight mierzący gorączkę. Interaktywne urządzenie jest wyposażone w bardzo ciekawą funkcjonalność: po sprawdzeniu temperatury możesz wykonać Thermo-selfie i udostępnić go w mediach społecznościowych.
Projekt realizowaliśmy na zlecenie klienta – firmy Saatchi&Saatchi.
Celem kampanii była promocja marki Theraflu – leku zwalczającego objawy grypy z portfolio GlaxoSmithKline Consumer Healthcare.
W 2016 r nasz klient otrzymał za tę realizację nagrodę Brązowego Lwa na międzynarodowym festiwalu Cannes Lions w kategorii Outdoor.
Jest to najważniejsze wyróżnienie w branży reklamowej – „Oscary reklamy”.



