Z okazji dwudziestolecia firmy Wrigley w Polsce odbył się uroczysty event. W poznańskim ośrodku sportu i rekreacji organizatorzy zbudowali zamkniętą scenę, z 58. stolikami.
Udział Ejsak Group w przedsięwzięciu polegał na stworzeniu gry multimedialnej, wzorowanej na legendarnej już “Familiadzie”. Tym razem w rolę Karola Sz. wcielił się Tomasz Kammel. Na przygotowanie realizacji mieliśmy tylko trzy dni, ale co to dla nas!
W ramach eventu opracowaliśmy aplikację obsługującą jednocześnie 60 tabletów, na których wyświetlały się pytania dla uczestników. Chociaż pytania pochodziły z branży FMCG i historii firmy, pytania były niemałym wyzwaniem, tym bardziej, że liczył się czas – 20 sekund na odpowiedź. Premiowane były drużyny odpowiadające w jak najkrótszym czasie. Tym sposobem po dwóch 10-pytaniowych rundach zaprezentowaliśmy ranking, z którego wyłoniono dwie najlepsze drużyny.