Na potrzeby akcji promocyjnej marki Head & Shoulders, w jednym z warszawskich centrów handlowych, zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy interaktywną przymierzalnię.
Ambientowa instalacja spełniała kilka zadań: miała przyciągać uwagę innowacyjnością, być interaktywną, a przede wszystkim zaskakiwać niczego nie przeczuwających klientów sklepu odzieżowego.
Wedle pomysłu, przymierzalnia miała na pierwszy rzut oka niczym nie różnić się od każdej innej. 4 ściany, wieszak, zasłona, lustro i dobre oświetlenie. Dlatego nasz 70-calowy ekran schowaliśmy za lustrem weneckim, dzięki czemu mieliśmy pewność, że klient nie zobaczy co się kryje w środku. Za lustrem znajdował się również skonstruowany przez nas mechanizm vendingowy do wydawania sampli, wraz z komputerem zapatrzonym w aplikację multimedialną sterującą całym przedsięwzięciem. Natomiast pod sufitem ukryliśmy kinect, który spełniał dwa zadania: dawał sygnał, że ktoś wszedł do przymierzalni oraz umożliwiał „wciśnięcie” przycisku wyświetlanego w dalszej części animacji. Całość została „spięta” sterownikiem elektronicznym skonstruowanym od A do Z przez naszego specjalistę.
Ten nietypowy projekt realizowaliśmy na zlecenie globalnej agencji reklamowej Saatchi&Saatchi z siedzibą w Nowym Jorku.
Szczegóły realizacji
-
Przymierzalnia zainstalowana z sklepie Big Star Arkadia.
-
10 tygodni działania.
-
Ponad 800 wydanych próbek.
-
Rozwiązanie przygotowane modułowo i zainstalowane w sklepie w jedną noc, w miejscu istniejącej przymierzalni.
-
Do prawidłowego działania wykorzystano: lustro weneckie, ekran 60’’, komputer, Kinect, 25 metrów oświetlenia LED, silnik krokowy, specjalnie przygotowany sterownik elektroniczny, do którego podłączono komputer oraz sterowanie oświetleniem.
-
Całość opracowana i przygotowana w 5 tygodni.