Radościomierz

W 2015 r. z myślą o wszystkich wczasowiczach przebywających nad morzem w Międzyzdrojach, powstało specjalne miasteczko plażowe. Atrakcją miasteczka był „Radościomierz” – urządzenie mierzące poziom radości, które stworzyliśmy na potrzeby letniej akcji promocyjnej marki Lays.

Aby otrzymać upominek w postaci paczki chipsów, należało podejść do urządzenia i zatańczyć. Im więcej energii ochotnik włożył w wykonywanie tańca, tym więcej paczek chipsów wypadało z maszyny. Akcja okazała się ogromnym sukcesem. Na miejscu panowała radosna atmosfera, a uczestnicy bardzo chętnie i aktywnie brali udział w zadaniu.

Wakacyjna kampania Lays była również doskonale przygotowana od strony wizualnej. Automaty okleiliśmy kolorowym logo firmy oraz atrakcyjnymi naklejkami, które konsekwentnie nawiązywały do identyfikacji wizualnej marki.

Please wait...