Jako pierwsi na świecie stworzyliśmy nośnik reklamowy, wyposażony w kamerę termowizyjną, która mierzy temperaturę przechodniów. Interaktywny citylight jest wyposażony w bardzo ciekawą funkcjonalność – po sprawdzeniu temperatury możesz wykonać Thermo-selfie i udostępnić go w mediach społecznościowych.
Projekt realizowaliśmy dla naszego klienta firmy Saatchi&Saatchi. Celem kampanii była promocja marki Theraflu – leku zwalczającego objawy grypy z portfolio GlaxoSmithKline Consumer Healthcare.
Efekty kampanii
Zasięg:
Ponad
Szczegóły realizacji
-
Zainstalowanie Thermoskaner’a na Pasażu Wiecha (4 dni) oraz w Złotych tarasach (4 tygodnie).
-
Ponad 1000 przeprowadzonych pomiarów.
-
Kompleksowe rozwiązanie bezobsługowe z możliwością instalacji i działania w każdych warunkach.
-
Na potrzeby realizacji wykonano wodoszczelną obudowę z system podgrzewania na wypadek pracy w temperaturach poniżej -10 stopni.
-
W zabudowie zainstalowano ekran 65’’, komputer, czujnik odległości, kamerę termowizyjną, router Wi-Fi/Internet.
-
Całością sterowała zaawansowana aplikacja napisana w C++ oraz mini strona WWW do pobierania Thermo-selfie.
-
Całość opracowana i przygotowana w 7 tygodni.
Nagrody

2016 r. nasze rozwiązanie zostało wyróżnione nagrodą Brązowego Lwa na międzynarodowym festiwalu Cannes Lions w kategorii Outdoor. Jest to najważniejsza nagroda w branży reklamowej tzw. „Oscary reklamy”.